سخنانی از بزرگان در مورد زن....
در زندگی یک مرد 2 روز ارزش دارد : روزی که با زنی آشنا میشود و روزی که او را به خاک می سپارد.
دو چیز را دوست دارم و نمیخواهم آنی از آن منفك شوم. زن و عطر را.
بیشترین خوبی در وجود زنان است.
زن همیشه سن خود را از تاریخ ازدواج حساب می كند، نه تاریخ تولد.
زن یگانه موجودی است كه حقیقت عشق پاك را می شناسد
با زنی ازدواج کنید که، اگر مرد می بود بهترین دوست شما می شد.
قلب زن پرتگاهی است كه ژرفایش را نمی توان تخمین زد.
هرچه ایمان مرد به هوشش بیشتر شود زن بهتر میتواند گولش بزند.
خشم زن مانند الماس است می درخشد اما نمی سوزاند.
زنها هرگز نمیگویند ترا دوست دارم ولی وقتی ازتو پرسیدند مرا دوست داری بدان كه درون آنها جای گرفته ای.
زن مانند شیشه ظریف و شكستنی است. هرگز توانایی مقاومت او را نیازمایید، زیرا ممكن است این شیشه ناگهان بشكند.
زن شاهکار خلقت است.
زن تاج سر آفرینش است، او شریک زندگی و یار ساعات درماندگی است.
حساسیت، عشق، تحمل و فداکاری زندگی زن را تشکیل می دهد.
منشأ هر کار بزرگی زن است، زن کتابی است که جز به مهر و محبت خوانده نمی شود
کسانیکه ازدواج کرده اند خود را ناراضی نشان می دهند و می گویند زن بد است، زیرا می خواهند فقط و فقط خودشان از این موهبت تمتّع گیرند.
تنها وجود زنان است که به این زندگانی سراسر ملال قدر و منزلتی می دهد. اگر زن در جهان وجود نداشت، زندگی تحمل ناپذیر بود.
اشک در زن سبب تسکین آلام درونی می شود، ولی در مرد مردانگی را تباه می سازد.
به جمع دانشجویان حسابداری 89 دانشگاه یزد خوش آمدید